6 חוויות מהפכניות בעולם השיווק הדיגיטלי

digital-marketing-1725340_1920

תוכן עניינים

בכלכלת החוויה, הלקוחות מניעים חדשנות, ומשווקים דיגיטליים מאתגרים לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח ברגע שהם יכולים, ולהחזיק אותו – כמו שיש תמיד מסר שיווקי אחר באופק.

לפיכך, המשווקים צריכים להתבלט, אך איך הם יכולים?

נתונים, העושים שימוש בטכנולוגיות מתפתחות, תוכן ומרכזיות לקוחות – ממלאים תפקידים אדירים בשישה מגמות השיווק הדיגיטליות הללו המעצבות מחדש את חוויית הלקוח בשנת 2020.

מגמה מס '1: שליטה באסטרטגיית נתונים

מי ששולט בנתונים יכול להבין טוב יותר ולספק את החוויות שלקוחות חושקים בהן, ובמקרים רבים לצפות מה לקוח רוצה או הפעולה הבאה שלו.

עם זאת, פירושו של דבר אין דבר אם אינך מצליח לנתח ולפעול כראוי.

פלטפורמות נתוני לקוחות (CDP), פלטפורמות ניהול נתונים (DMP) וכלים לניתוח דיגיטלי יכולים לתת תמונה מלאה יותר של המתרחש עם הלקוחות.

אסטרטגיית נתונים מתאימה יכולה לעזור להכניס נתונים להקשר הנכון ולקבוע מה לעשות איתם, כיצד להגיע ולקשר עם לקוחות, כיצד להעסיק אותם ואיך לנצח אותם.

יתר על כן, היא מאפשרת למשווקים:

  • מקד, פילח והתאם אישית לקהלים
  • קנה מידה במידת הצורך
  • ראה מה עובד עם לקוחות, על מה הם מגיבים ומה הם לא
  • לשנות, לשנות ולשפר קמפיינים

טרנד מס '2: שימוש ב- AI וטכנולוגיות מתפתחות אחרות

על פי מחקר שנערך לאחרונה, 66% מהחברות שנסקרו משתמשות בטכנולוגיה מתעוררת אחת לפחות למטרות CX, ו- 45% מהחברות המשתמשות בבינה מלאכותית עבור CX מדווחות על עלייה ב- ASP או בהוצאה הכוללת ללקוח.

עבור משווקים דיגיטליים משמעות הדבר היא גם להפיק את המרב מ- CDPs, DMPs, כלי ניתוח דיגיטלי, מדיה חברתית ואוטומציה שיווקית בנוסף ל- AI ולמידת מכונות.

צ'אט בוטים, חיפוש שיחות ועוזרי קול מספקים דרכים חדשות לחלוטין ליצירת קשר עם לקוחות, ומותגים מנצלים את ההזדמנות

אותו מחקר מדווח כי 64% מהחברות משתמשות או מנסחות סייעות קוליות אינטליגנטיות / צ'אט בוטים אוטומטיים.

טרנד מס '3: תוכן רלוונטי ומרתק יותר

שיווק לאורך רגעי מיקרו דורש תוכן מרתק ורלוונטי שמושך את תשומת ליבו של הלקוח ושומר עליו, גם אם יש לו רק אלפית השנייה לעשות זאת.

מה הופך את התוכן לרלוונטי ומרתק?

הוא מציע מידע ופתרונות שהקהל עשוי להתעניין בהם. זה יכול להיות גם עם עותק חד וכתוב היטב ועיצוב נעים ומושך עין.

פיתוח אסטרטגיית תוכן יכול לסייע בהצבת ומיצוב אסטרטגית של תוכן, וכן בשימוש חוזר בערוצים שונים במידת האפשר.

הקפדה יתרה על ניתוחים ונתונים מראה מה קהלים מעדיפים וכיצד משווקים יכולים להתאים אסטרטגיות תוכן בהתאם.

טרנד מס '4: עליית B2Me

משווקים צפו בעבר בקמפיינים כ- B2B או B2C, אך כעת מוטלת עליהם המפעל ב- B2Me.

מה זה B2Me?

המשמעות היא שיווק יותר ברמה האישית, הכרוכה בהתאמה אישית של הגולש.

עם זאת, התאמה אישית גבוהה מדי של גולש צריכה להתרחש בקנה מידה בכל מחזור החיים של הלקוח ולכלול ערוצים מקוונים וגם לא מקוונים.

משווקים מנוסים לוקחים בחשבון גם התאמה אישית בזמן אמת ולחוויה הסלולרית.

עם זאת, זה לא חל רק על אנשים. בעזרת אסטרטגיית ABM, אתה יכול לשווק לחשבון שלם כאינדיבידואל.

טרנד מס '5: הפיכת מערמת הלקוח למרכזית ללקוח

אפילו בעולם השיווק המודרני, דבר אחד לא השתנה:

המשווקים עדיין חייבים לשים את הלקוח בלב כל מה שהם עושים, גם כאשר הם בונים את מחסנית ה- martech שלהם.

משווקים חכמים שומרים על הלקוח בכל שלב על מנת לתכנן ולבנות חוויה נכונה, כמו גם להפיק את המרב מהמרקט שעומד לרשותם.

המשמעות היא שעם כל פיסת טכנולוגיה שוקלים המשווקים כיצד זה ישפיע על הנתונים שלהם, אסטרטגיית הנתונים, המיקוד והפילוח שלהם.

חשוב גם לקחת בחשבון אילו פתרונות martech ניתן לשלב כראוי בערימה הטכנולוגית הנוכחית על מנת להגיע לפוטנציאל המרבי.

טרנד מס '6: להיות מהירים

ארגוני שיווק מודרניים משתנים, שכן צוותים מעוצבים סביב יעדים, פונקציות וכיצד הם יכולים לשרת טוב יותר את הלקוח.

זה דורש בניית זריזות וחיתוך ממגורות שהצטברו סביב CRM, דיגיטלי, שיווק, מותג, מכירות, שירות ומסחר.

במקום זאת צוותים עוברים לביצוע אסטרטגיה משולבת ומנהיגים חוצה פונקציונליים כדי לעזור להגדיל:

  • מהירות
  • חיזוי
  • שקיפות
  • הסתגלות

יכולת ההסתגלות שימושית במקום בו עלולים להתקיים פערי מיומנות, באמצעות שכירת עובדים, מיקור חוץ, והדרכה המשמשים למילוי פערים אלה ומתמידים בקצב השוק.

לקוח מאושר עשוי לתאר חוויה אופטימלית כלאמצעות מאמץ – עקבית, מעוררת ומספקת על מה שהוא רוצה, צריך ומצפה.

זה היה אותו תקן זהב לכל משווק מכל נקודה בהיסטוריה. עם זאת, הטרנדים שחשבו פעם המשווקים מעצבים את העתיד כותבים כעת את כללי השיווק כיום.

כדי להשיג הצלחה, משווקים מנוסים ממשיכים להסתגל ולהיזכר בזכרון הכלל הזקן של העמדת עצמם בנעלי הלקוחות כדי להדגיש ולהבין אותם טוב יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *