10 טיפים פרקטים: לקידום אתרים בגוגל (SEO) כמו תותח

גלו 10 טיפים פרקטים: לקידום אתרים בגוגל (SEO) כמו תותח

תוכן עניינים

קידום אתרים אינו דבר חדש, וכמעט כולם מודעים לתפקיד המשמעותי הבלתי מעורער שיש לתוכן בשיווק העסק שלך באופן מקוון.

תוכן כתוב היטב זוכה לדירוג טוב כאשר הוא ממוטב כראוי.

זה גם מניע תנועה רלוונטית המועילה לעסק שלך.

עם זאת, עם שחר כל שנה חדשה, מגמות ופרקטיקות SEO כל הזמן משתנות.

לכן, אם אתה מבין החברות הרבות שמצפות לשפר את אסטרטגיית שיווק התוכן שלך לטובת החזר השקעה (ROI) משופר, עליך להשתמש בפרקטיקות שיניעו אותך לעבר השגת היעד שלך.

לפני שנעמיק יותר, בואו נסתכל על מה SEO עוסק.

בקיצור, SEO הוא קיצור של אופטימיזציה למנועי חיפוש.

במילים פשוטות, מדובר בטכניקה לשיפור מספר המבקרים באתר מסוים, על ידי שיפור דירוג החיפוש בדף התוצאות של מנוע חיפוש (SERP) כדי לשפר את הנראות המקוונת מבחינת חיפוש אורגני.

זה, במקביל לעיצוב אתרים נהדר, יכול להביא תוצאות מפתח.

כאן נסקור את עשרת הטיפים המתקדמים ליצירת תוכן SEO הטוב ביותר שלך השנה ומעבר לה.

#01 תוכן הוא המפתח

תוכן SEO המדורג גבוה ב- SERP משתמש במבני שפה פשוטים ושומר על הקריאות.

כדי להשיג קריאות, התוכן שלך צריך להעביר מידע משמעותי באופן ברור, מאורגן, הגיוני, מובן וישר.

זכור כי בכל שנייה, מיליוני אתרי אינטרנט ודפי אינטרנט נבדקים ברציפות באמצעות אלגוריתמים המובילים במנועי חיפוש, המבוססים על מכונה, ולכן משתמשים בבינה מלאכותית.

אלגוריתמים אלו אינם יכולים להבין את מבני השפה והביטויים המסובכים שלהם, כך שככל שפשוט יותר, כן ייטב.

#02 מילות מפתח ממוקדות קהל יעד

יצירת תוכן רלוונטי אינה מספיקה.

זה הופך מספיק רק כאשר הוא נוצר לקהל הנכון.

אתה יכול להשתמש בקלות בתכני ה- SEO שלך כדי להגיע לקהל המגזרים על ידי אופטימיזציה למילות מפתח ממוקדות.

אז מה הן "מילות מפתח ממוקדות"?

אלה מתייחסים למונחים או לביטויים שקהל היעד שלך מחפש לעיתים קרובות.

הכללת מילות מפתח ממוקדות משפרת את הנראות של התוכן שלך, מכיוון שכאשר נישת הקהל שלך נכנסת למילות מפתח אלה במנוע חיפוש, התוכן שלך יופיע ראשון.

עם זאת, אופטימיזציה של התוכן שלך אינה כה פשוטה, בראש ובראשונה, עליכם להבין:

  • מי פלחי הקהל שלך
  • איזה סוג מידע הם זקוקים
  • מדוע הם זקוקים למידע זה
  • באילו מילות מפתח הם משתמשים כדי למצוא מידע זה

כדי למצוא מידע זה, בצע מחקר מילות מפתח מקיף נרחב, מחקר מילות מפתח ומחקר נושא.

זה יאפשר לך להתאים את תוכן ה- SEO שלך לקהל הנכון – הקהל הזקוק לשירותים שלך, באמצעות מילות מפתח רלוונטיות ורווחיות הנוגעות למוצרים או שירותים שאתה מציע.

#03 כתיבת תוכן עשיר

תוכן מפורט או מעמיק הוא טרנד קידום אתרים חם כרגע. למה?

מכיוון שלדברי גוגל, תוכן מעמיק יותר נותר רלוונטי, חודשים או שנים לאחר הפרסום.

בנוסף, יצירת תוכן מעמיק יותר אמורה לכסות את כל הזוויות של נושא מסוים שפירושו, הקהל שלך לא יצטרך לדלג מבלוג או עמוד לדף אחר בחיפוש אחר כל הפרטים.

אתה יכול להפוך את התוכן שלך ליעד חד-פעמי על ידי יצירת פוסטים מפורטים בטווח הארוך, רצוי בין 2000-4000 מילים ואף יותר, ולכסות את כל ההיבטים של המוצר או השירות בו אתה מדבר.

#04 תכתבו על תחומים שאתם מומחים בהם

אנשים מושפעים בקלות מדמויות סמכותיות.

באופן כללי, הסמכות או מחבר המומחים בתוכן ממלאים תפקיד חשוב בכל מה שקשור לתרומה לאיכות העמוד.

אז לא משנה מה הגומחה שלך, תהיה מומחה או דמות סמכות, ודא שאתה מספק לקהל שלך מידע מחוקר ורלוונטי היטב.

#05 בצעו מחקר משלכם

קבל מידע ממקור ראשון בנישה שלך, כולל נתונים סטטיסטיים, מחקרים ומחקר על התוכן שלך שטרם סוקר.

מדוע מחקר מקורי חיוני?

בתור התחלה, זהו מגנט קישור מסיבי – המחקר המקורי שלך פותח שפע של הזדמנויות לאתרים אחרים לקשר ולצטט את הממצאים שלך, ולא לשכוח את שיפור הערך שלך לקהל שלך ולתחום המומחיות שלך.

#06 שימוש בפורמטים נכונים לתוכן

קטעי טקסט מומלצים הפכו פופולריים ב- SERPs וזה רק ימשיך להתקדם כל כך.

אלה גושי מידע קטנים המופיעים בראש דף תוצאות כאשר משתמש מזין שאלה או מחרוזת של מילות מפתח.

קטעי טקסט מובילים מכילים בדרך כלל פוסטים בבלוג שנבחרו על ידי האלגוריתם של גוגל, מכיוון שהם מספקים את המידע המדויק והרלוונטי ביותר אליו מתעניין המשתמש.

#07 השתמשו בעובדות ונתונים

הסוד ליצירת תוכן SEO אמין ואמין הוא מחקר.

איזו דרך טובה יותר לשפר את אמינותך ולהוכיח את מומחיותך בקרב קהל היעד שלך מאשר לספק עובדות או נתונים, מקורות ונתונים תומכים בתוכן שלך?

#08 מהירות אתר – שיפור חווית משתמש

רוב האנשים יתעלמו מדף אינטרנט אם ייקח יותר מדי זמן לטעון, אני כלול בעצמי, ומגמה זו לא תשתנה בקרוב.

אחת הדרכים לשפר את תוכן ה- SEO שלך היא על ידי שיפור מהירות העמוד שלך כדי להבטיח שהדפים והתוכן שלך נטענים ולהציג מהר יותר.

אתה יכול לשפר את מהירות הדף שלך על ידי הקטנת בקשות HTTP, טעינה אסינכרונית של CSS ו- JavaScript, באמצעות תמונות ממוטבות וכן הלאה.

#09 תן דגש על דברים ויזואלים

אנשים מחווים גנטית לשים לב לתגובות ולהגיב להם יותר מכל דבר אחר.

פשוט אין להוסיף תמונות מעוצבות ואיכותיות לתוכן שלך.

במקום זאת, השקיעו בוויז'ואלים שהופכים את התוכן שלך למקצועי וסמכותי.

#10 תוכן SEO איכותי הוא המפתח

הסיבה הבסיסית מאחורי יצירת תוכן היא לספק מידע מדויק ואיכותי – מידע המאיר את הקהל ועוזר להם לפתור בעיה מסוימת שעשויה להיות לו.

לעולם אל תתפשר על האיכות והסטנדרט של התוכן שאתה כותב עבור קהל המגזרים שלך.

זכור, ברגע שמשתמש נכנס לשאילתת חיפוש בגוגל, גוגל מרכיבה אתרים, בלוגים ודפי אינטרנט המכילים את התשובה המדויקת והרלוונטית ביותר, ומפרטת אותם ב- SERP. זה עם המידע האמין והאיכותי ביותר, ידורג במקום הראשון או אפילו יהפוך למקטע קטע מובלט – מיקום נחשק אליו יש להיות.

למרות שישנם גורמים רבים התורמים בכל מה שקשור לתוכן SEO, היצמדות לטיפים המנויים לעיל בוודאי תעזור לכם להניע תנועה לאתר האינטרנט שלכם באמצעות מדיה חברתית וליצור נוכחות מקוונת בולטת לעסק שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *